3månader borta + kom in på mitt dröm gymnasium

Guess who's back, back AGIAN. Hej, sososoososososooooo sorry att jag inte har bloggat på 3månader hehe.. Sist jag uppdaterade var i maj, jag är en så himla hemsk och seg bloggare. Jag som hade ett mål att blogga minst 3 gånger i veckan lol. Anledning är att jag har verkligen inte gjort ett ända skit i sommar så jag tyckte att "varför ska jag blogga när jag har inget kul att blogga om i sommar". Har inte rest i sommar, bara varit hemma i Stockholm, chillat och träffat kompisar då och då. Förutom att jag har varit i Göteborg men det var inte så himla speciellt. Förutom att min lilla kusin som jag var med i Göteborg fyllde 13år!! Liksom jag tror fortfarande att hon är 11 haha. jag filmade min back to School/summer lookbook 2016 slutet av juli och det var bara det. Pus har klippt mitt hår!!
 
Det bra nyheter är att jag har börjat på det gymnasium jag har längtat/drömt om och detta är "RYTMUS"!! ni som inte vet så är det ett Musikgymnasium och jag går på Vokalmusiker. Trivs sjukt bra här, alla är jätte trevliga och jag känner många som går i 1an, 2an och 3an. Det var också en av de anledningarna jag ville gå här för de jag känner går här och säger att det är en bra skola.  Mitt schema är jäkligt Nice för jag böjar 12 och halv ett 3gånger i veckan  men slutar sent då eller jag slutar alltid sent. Fast det gör inget för den här skolan är så bra att det är värt det Haha. Just nu sitter jag och pluggar inför ett quiz jag kommer ha på Naturkunspaken. Sen om jag orkar ska jag göra klart Min samhällskunskap inlämning annars gör ja den imorn. 
Imorn ska jag på Fashion Night Stockholm kanske med min kompis i klassen annars så går jag med mina syrra. 
Ja det här var allt! Hoppas ni har haft en bra sommar och kväll lol...HashTag"Im seriously back now!" btw börjar 12.20 imorn så jag kommer blogga på morgonen Bye! 
 
 
 
 
| |
Upp