Senaste veckorna + Inspark

Hej! Förlåt att jag har inte varit inne men de här senaste veckorna har jag varit jätte upptagen (skola). Men iaf jag fyllde 17 förra veckan och firade på Spisa Hos Helena med familjen. Vi käkade där och maten var jätte good! 
 
I måndags hade jag inspark och det var jävligt Nice! Dansade som det var NO TOMORROW with NO REGRETS! Hade skit kul och fick lära känna ganska många. Det var en rolig kväll, tyvärr så har jag inte bilder. plus tror inte ni vill se bilderna för jag var helt crazy och det var så lökigt där inne lol. Inparken var i Skyddsrummet och började 22:00-02:00.
Jaja dagen efter så var man helt död i skolan för man sov bara 3timmar. Själv så var man väldigt flummig och skrattade åt allting. Plus pallade inte träffa människor efter insparken för man var redan omringad bland alla de några timmar sen hahaha. De jag menar är att jag hatade människor den dagen för man var så trött och jag gick runt i solglasögon inomhus för jag såg så död ut och mina påsar under ögonen var ju FANTASTISK HEMSKA. Ganska många gick runt med solglasögon haha så jag var inte den ända.
men aa det här var det och resten av veckan har bara varit segt. 
Just nu sitter jag i vardagsrummet och ska fortsätta på min NA-inlämning sooo BYE!! 
 
Instagram:Wsini
 
 
från middagen hos 
 
 
| |
Upp