Thursday Night

Hi! Idag så slutade jag klockran fem. Efter skolan så drog jag, Hanna och Freja till Café Fåtöljen som ligger på söder. Vi fikade och pluggade lite, sen så runt sju så åkte jag hem. Nu så är jag i sovrummet och kollar lite på Vouges senaste clips som jag har missat. Cause i luv vouge and Fashion af! Speciellt kan inte sluta kolla på Margot Robbie's version av "American Psycho's morning routine" för Vouge. Dör av garv varje gång jag kollar på det här klippet. Btw ni som inte har sätt på American Psycho...ehhmm jaug tycker synd...idk why lol. Men bara för det ska jag kolla på American Psycho för den är väldigt bra film som är spelad av en av de snyggaste människorna i denna planeten och den personen är "Christian Bale" My bae. Plus jag får 90s/old timme Vibes. 
Det här var allt, Godnatt!<3
 
En förvirrad Freja på Café Fåtöljen
| |
Upp